Hemen
Başvur

Hemen Başvur

Lütfen tüm bilgileri eksiksiz doldurunuz.

Paylaştığınız bilgiler size en uygun teklifleri sunmak üzere Merkür Net sistemlerine aktarılacaktır. Başvurunuz esnasında paylaşacağınız bilgiler Merkür Net ürün ve kampanyaları hakkında tarafınıza bilgi verilebilmesi ve iletişime geçilebilmesi amaçlarıyla istenmektedir. Bu bilgiler Sanal Santral Telekomünikasyon Tic. A.Ş. tarafından işlenecek ve belirtilen amaçlar haricinde kullanılmayacaktır. Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında sahip olduğunuz haklarınız için buraya tıklayın.

Merkür Net - İptal İşlemleri

İptal İşlemleri

İnternet hizmetinizi iptal ettirmek için şimdi destek kaydı oluşturun.

Destek Talebi Oluştur

    Hat veya vekaletname sahibinin iptal işlemleri için Hizmet İptal Formunu, teknik bir nedenden kaynaklı iptal işlemleri içinse Teknik Nedenle İptal Formunu tarafımıza iletmesi gerekmektedir.

    Talebinizi tam ve eksiksiz bir şeklide karşılayabilmek amacıyla, sizinle irtibata geçmemiz gerekebilir. Bu nedenle iletişim bilgilerinin doğru ve güncel olmasına dikkat edilmelidir. Abonelik feshi işlemini yalnızca abonelerimizin kendilerinin veya vekaletname ile yetkilendirdikleri kişilerin gerçekleştirebildiğini hatırlatmak isteriz.

    Yazılı talebinizin şirketimize ulaştığı tarihten itibaren yedi gün içerisinde fesih işlemi gerçekleştirilecektir. Hattınızın iptali sonrasında varsa mülkiyeti şirketimize ait cihaz/donanım/modem/kart ve benzeri ekipmanların iade edilmesi ve hattınıza ait son faturanın takip edilerek ödenmesi gerektiğini bilgilerinize sunarız.

    İptal talebinizin işleme alınması için gerekli evraklar aşağıda belirtilmiştir.

    Bireysel Hizmetler İçin Gerekli Evraklar

    İptal talep formunun imzalı hali
    • Hat yasal sahibi kimliği


    Kurumsal Hizmetler İçin Gerekli Evraklar

    İptal talep formunun imzalı hali
    • Şirket yetkilisine ait kimlik

    • İmza sirküleri ve vergi levhası


    Adresten taşınma nedeniyle iptallerde yeni adrese ait ikametgah belgesinin iptal işlemi için gerekli evraklar içerisinde iletilmesi gerekmektedir. İptal talebinizi ilettikten sonra:

    • İptal işlemi için gerekli evraklarınızın kontrolünün ardından ortalama 24 saat içinde evraklarınız eksik ise evraklarınızın eksik olduğuna veya evraklarınız tam ise hizmetinizin kısıtlandığına dair SMS ile bilgilendirileceksiniz.

    • İptal için gerekli evraklar eksiksiz ise iptal işleminizin tamamlanması sürecinde
    0850 441 03 03 numaralı telefondan aranarak cayma bedeli ve modem iade konularında bilgilendirileceksiniz. İptal işleminizin hızlı bir şekilde tamamlanması için gelen aramaya yanıt vermeniz önem taşımaktadır.


  • Abonenin vefatı halinde nasıl iptal edebilirim?
    Hat sahibinin vefat etmesi durumunda fesih işlemleri için, hat sahibi varisinin veya başvuruda bulunan yakınının hizmet iptal formunu bize iletmesi gerekmektedir. Başvuru esnasında, vefat eden hat sahibine ait aşağıda belirtilen evraklardan en az biri bulunmalıdır.

    • Nüfus Müdürlüğünden alınacak TUİK Ölüm Belgesi,
    • Defin Belgesi,
    • Veraset ilamı,
    • Abonenin ölümünü gösteren sağlık kuruluşlarınca verilmiş yazı, tutanak veya raporlar,
    • Abonenin ölümünü gösteren Trafik kazalarıyla ilgili raporlar,
    • Abonenin ölümünü gösteren mahkeme kararları,

    Fesih işlemlerinin sorunsuz ve zamanında tamamlanabilmesi için, talep edilen evrakların eksiksiz teslim edilmesi, dilekçede veya başvuru esnasında başvurana ait güncel iletişim bilgilerinin (cep Telefon ve sabit telefon numarası) belirtilmesi önem arz etmektedir.

    Yazılı talebin Şirketimize ulaştığı tarihten itibaren yedi gün içerisinde fesih işlemi gerçekleştirilecektir. Hattın iptali sonrasında varsa mülkiyeti Şirketimize ait cihaz/donanım/modem/kart ve benzeri ekipmanların iade edilmesi ve son faturanın takip edilerek ödenmesi gerekmektedir.