Hemen
Başvur

Hemen Başvur

Lütfen tüm bilgileri eksiksiz doldurunuz.

Paylaştığınız bilgiler size en uygun teklifleri sunmak üzere Merkür Net sistemlerine aktarılacaktır. Başvurunuz esnasında paylaşacağınız bilgiler Merkür Net ürün ve kampanyaları hakkında tarafınıza bilgi verilebilmesi ve iletişime geçilebilmesi amaçlarıyla istenmektedir. Bu bilgiler Sanal Santral Telekomünikasyon Tic. A.Ş. tarafından işlenecek ve belirtilen amaçlar haricinde kullanılmayacaktır. Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında sahip olduğunuz haklarınız için buraya tıklayın.

Merkür Net - Hat Dondurma

Hat Dondurma

Geçici süreliğine internet hizmetinizi dondurmak için şimdi destek kaydı oluşturun

Destek Talebi Oluştur
  • Hat Dondurma işlemi ücretli midir?
    Hat Dondurma işleminin ücreti tüm vergiler dahil 49TL’dir.
  • Hat dondurma hizmetinden faydalanmak için hangi kanallara başvurmalıyım?
    Hat dondurma işlemini (0850) 441 03 03 Merkür Net Müşteri Hizmetleri’nden ve Online İşlemler menüsünden gerçekleştirebilirsiniz.
  • Hat dondurma uygulaması döneminde ücretlendirme nasıl olacak?
    Hat Dondurma süresi içinde olan kullanıcılar için aylık internet erişim ücreti alınmayacaktır. İnternet erişim ücreti dışında kalan; kullanılan katma değerli hizmet ücretleri, taksit, hat dondurmadan dolayı yansıtılması gereken iadeler, geçen aydan devir eden ücretler var ise faturalanacaktır.
  • Birden fazla internet aboneliğim var, her biri için ayrı başvuruda mı bulunmalıyım?
    Evet, her hattınız için ayrı dondurma talebinde bulunmalısınız.
  • Hat dondurma süresinde nakil/devir işlemi yapabilir miyim?
    Hattınız donmuş durumdayken herhangi bir işlem yapamazsınız, öncelikle hattınızı açtırmanız gerekir.
  • Hattımı dondurmak istediğim zaman, hattımın açılma zamanını kendim seçebilir miyim?
    Hattın açılma zamanı ise 90 günlük süreyi aşmayacak şekilde abonelerimiz tarafından belirlenir. Seçilen sürenin sonunda hat otomatik olarak açılır.
  • Hat dondurma işlemi yaptım, hattımın açılma tarihini değiştirebilir miyim?
    Hattın açılma zamanı, hattın dondurulmuş şekilde kaldığı toplam süre 90 günü geçmemek ve bir sonraki yıla sarkmamak şartıyla ertelenebilir ya da öne çekilebilir. (0850) 441 03 03 Merkür Net Müşteri Hizmetleri’ne başvuruda bulunmak gerekir.
  • Hat dondurma yılda kaç kez kullanılabilir?
    Hat dondurma hizmetinden, bir müşteri yılda en fazla 2 kez ve toplamda 90 günü aşmayacak şekilde faydalanabilir.
  • Hattı donmuş ve hattını zamanından önce açtırmak isteyen müşterinin kullanılmayan süresi devreder mi?
    Kullanılmayan süre ilk hat dondurma tarihinden itibaren 1 yıl içinde kullanılabilir.
  • Kampanyalı aboneyim, indirim dönemindeyim ve hat dondurma işleminden yaralanabilir miyim?
    Kampanyalı aboneliklerde indirim döneminde hat dondurma yapılabilmektedir. Hat dondurma işlemi yapmış abonelerin hem indirimleri hem taahhüt süreleri, abonenin hattını dondurduğu süre kadar ertelenir.
  • Hat dondurma kampanya taahhüt dönemini etkiler mi?
    Hat dondurma işlemini yapmış abonelerin taahhüt dolma zamanı, kullandığı hat dondurma süresi kadar ertelenir. Örneğin, kampanyası 20 Haziran 2011’da bitecek bir abonenin, 60 gün hat dondurma işlemi yapmış olması halinde, kampanya taahhüt tamamlanma zamanı 19 Ağustos olarak değişir. Hat dondurmada ay değil, gün hesabı yapılmaktadır.
  • Faturamı ödedikten sonra hattımı dondurdum, kullanmadığım günler faturamdan düşecek mi ?
    Hat dondurma dönemi içinde, kullanılmayan zamanlar için internet erişim ücreti bir sonraki faturada iade edilir.
  • Hat dondurduğum aylarda çıkan faturalarımı ödemezsen hattım kısıtlanır mı?
    Hat dondurulduğunda, aylık internet erişim ücreti faturalandırılmaz. Bunun dışında yer alan taksitler veya kullanılan Katma Değerli Servis ücretleri Merkür Net faturasında yer alır. Hat dondurma sürecinde faturalar düzenli olarak ödenmelidir. Ödenmemesi durumunda hat borcundan dolayı kısıtlanır. Hat dondurma sürecindeki bir müşteri borçtan kısıtlamaya girerse borcunu ödedikten sonra hat açılmaz, hat dondurma devam eder.
  • Hattım borcumdan dolayı kapalı. Hattımı dondurabilir miyim?
    Borcundan dolayı kapalı olan bir internet hattı için dondurma işlemi yapılamaz. Faturalar ödendikten ve hattın açılması sağlandıktan sonra hat dondurma işleminden faydalanılır.
  • Hattım kapamada değil ama ödemediğim faturam var. Bu durumda da hattımı dondurabilir miyim?
    Evet, hat dondurma işlemi gerçekleştirilebilir fakat son ödeme tarihi geçmiş faturanız bulunuyorsa dondurma işlemi gerçekleştirilemez.
  • İleri bir tarihte başlayacak dondurma talebi alınabilir mi?
    Hat dondurma talebi alındığı andan itibaren geçerlidir. Abone dondurmanın açılacağı tarihi belirleyebilir.